V letošnjem šolskem letu bo za četrtošolce potekal projekt
BRALNO POTOVANJE.
Projekt je zasnovan z namenom, da spodbudi ljubezen do branja, izboljša bralne veščine in ustvari trajnostno bralno kulturo.
Cilji projekta so povečati zanimanje učencev za branje knjig in drugih literarnih del, izboljšati sposobnost razumevanja in interpretacije prebranega besedila, razširiti njihov besedni zaklad skozi branje različnih žanrov in avtorjev, jim omogočiti, da se povežejo z literarnimi liki in zgodbami ter razvijejo empatijo, jih navdihniti, da ustvarjajo lastne zgodbe, pesmi ali ilustracije na podlagi prebranega, jih naučiti, kako vključiti branje v svoje vsakdanje življenje, ga ohraniti kot trajno navado …
Projekt se bo izvajal skozi celotno šolsko leto od začetka oktobra do konca maja.
Učenci bodo med šolskim letom reševali kvize, ki spodbujajo razumevanje in pomnjenje prebranega ob prebranih knjigah:
- Roald Dahl: Matilda,
- pravljice Svetlane Makarovič,
- Jeff Kinney: Dnevnik nabritega mulca,
- zbirka Enid Blyton: Pet prijateljev,
- Astrid Lindgren: Pika Nogavička,
- zgodbe o Kekcu Josipa Vandota,
- Kęstutis Kasparavičius: Mala zima,
- pesniške zbirke:
– Anja Štefan: Iščemo hišice,
– Ksenija Šoster Olmer: Nogavičke za ptičke,
– Bina Štampe Žmavc: Živa hišica,
– Saša Vegri: Kaj se zgodi, če kdo ne spi,
– Najlepše slovenske ljudske pesmi.
Na koncu projekta bo eden izmed učencev s pravilno rešenimi kvizi z žrebom tudi nagrajen.
Verjameva, da bo “Bralno potovanje” učencem prineslo veliko veselja in novih spoznanj, saj so knjige vrata v nove svetove, polne pustolovščin, znanja in modrosti.
knjižničarka Mateja Razgor in učiteljica Urška Mijatović