Učenke knjižničarskega krožka (Nara, Meta, Ela, Doroteja, Khaleesi Luna in Nika) so se z veseljem posvetile mlajšim učencem in jih popeljale v čudoviti svet zgodb in učenja. Njihovo druženje z učenci 1. in 2. razreda je bilo še posebej zanimivo, saj so ob branju tudi aktivno sodelovali v različnih nalogah.
Drugošolci so skupaj z učenkami knjižničarskega krožka prebirali ekološko knjigo Steklenka in plastenka. Po branju so se pogovarjali o pomembnosti recikliranja in o tem, kako lahko vsi skupaj prispevamo k bolj čisti naravi. Kot nalogo so reševali križanko, ki je imela ekološki namig.
Prvošolci so prebirali vsak svojo zgodbo:
- 1. a razred je bral pravljico Mali Pip in mavrica želja. Po branju so učenci rešili labirint in pobarvali mavrico želja. Njihove risbe so bile polne barv in domišljije.
- 1. b razred se je poglobil v zgodbo Koralna vrtnarka, ki jih je spodbudila k razmišljanju o življenju v morju in pomembnosti varovanja koralnih grebenov. Po branju so učenci izdelali papirnate modele koral.
- 1. d razred pa je spoznal Kompostnika Sandija, ki jih je naučil, kako lahko z odpadki iz kuhinje ustvarimo rodovitno zemljo. Njihova naloga je bila izdelati jabolko s črvom.
Učenke krožka so ponosne na svoje delo, saj so s svojo ljubeznijo do branja spodbudile mlajše učence k razmišljanju in ustvarjalnosti. Branje mlajšim je bil lep primer, kako pomembno je medsebojno sodelovanje in kako lahko knjige povezujejo generacije ter širijo obzorja.